Featured
Table of Contents
wbevenementen.eu Mini-Wonders is aanwezig met 8 meter aan Poppenhuisverlichting! Na 27 jaar te hebben gestaan in de Coehoorn, de Rijnhal, de Americahal en de SSP hal in Ulft en meegeholpen te hebben aan de ontwikkeling van deze beurs mag Mini-Wonders niet meer aanwezig zijn tijdens de DHNshow welke in 2022 voor het eerst in Hotel Papendal bij Arnhem op 1 en 2 oktober 2022 wordt georganiseerd.
Meer informatie over de beurzen in het najaar van 2022 volgt zodra deze bekend worden gemaakt door de organisaties. Let op! Op de poppenhuisbeurzen hebben wij alleen ons assortiment poppenhuisverlichting bij ons. Uiteraard kunnen wij andere artikelen uit ons assortiment voor u meenemen. Bij het plaatsen van uw bestelling in onze webwinkel kunt u aangeven op welke beurs u de artikelen wilt afhalen - In-liner afzetpaaltjes zijn ontworpen voor al die locaties waar u mensen op efficiënte, maar vriendelijke manier wilt wijzen op een te volgen route. De afzetpaaltjes hebben een stevige voet met vloerbescherming. In de afzetpaal bevindt zich de lintcassette met remsysteem. Dit stevig, geweven polyester lint is geschikt voor binnen en buiten. De bediening is eenvoudig. Plaats de afzetpaaltjes waar u wilt en klik het lint eenvoudig in de volgende afzetpaal..
Disclaimer:Mini-Wonders is niet aansprakelijk voor de juistheid en volledigheid van de hiervoor vermelde informatie. Deze informatie is overgenomen van de desbetreffende organisatie en kan altijd zonder nadere aankondiging worden gewijzigd. Informeer altijd bij de betreffende organisatie of de beurs doorgaat voordat u op reis gaat.
1 BIJ ONS BENT U GAST OP UW EIGEN FEEST! is een veelzijdig evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen. Waar een ander evenementenbureau u alleen telefonisch te woord staat en de juiste partijen voor u vindt, steken wij zelf de handen uit de mouwen. heeft alle materialen en diensten in eigen beheer waardoor we uw evenement volledig kunnen organiseren.
Heeft u deze niet? Dan helpen bij u zoeken met de perfecte locatie voor uw feest! Het team van kan de gehele organisatie van bijvoorbeeld Kv, K uw nr: bedrijfsopening, bedrijfsfeest, beurs of productpresentatie uit handen nemen. Ook voor een catering, tuin- of huwelijksfeest bent u bij ons aan het juiste adres.
Hierbij kunt u denken aan o. a. licht, geluid, video, riggingmaterialen, bekabeling, meubilair, tenten, cateringbenodigdheden en decoratiematerialen. Wil u deze producten eens bekijken, dan bent u van harte welkom! heeft een zeer enthousiast team, die met hart en ziel de evenementen vorm geven. De evenementen worden in eigen beheer uitgevoerd door heel Nederland.
Voor meer informatie, foto s en referenties kunt u een kijkje nemen op onze website. Wij zijn geopend van: Maandag t/m vrijdag: uur* Zaterdag, zondag en avonduren: Alleen op afspraak * Aangezien wij vaak op afspraak zijn, kunt u het best eerst even bellen zodat u niet voor een dichte deur komt te staan! Voor meer informatie, foto s en referenties bezoekt u onze website: 2 BIJ ONS BENT U GAST OP UW EIGEN FEEST! is een veelzijdig evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen.
heeft alle materialen en diensten in eigen beheer waardoor we uw evenement volledig kunnen organiseren. We zijn nog steeds aan het nagenieten van het feest! Wij vonden het super geslaagd en dat is voor een heel groot deel te danken aan jullie perfecte organisatie! Complimenten! MEVR. SCHOLS - LEIDERDORP Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van compleet verzorgde evenementen bij u op locatie.
De evenementen worden in eigen beheer uitgevoerd door heel Nederland. is al jaren het gezicht van succesvolle evenementen. Voor meer informatie, foto s en referenties kunt u een kijkje nemen op onze website: Gast op eigen feest! Uw feest onze zorg! Verrassend betaalbaar! Zorgeloos genieten! Eén aanspreekpunt! 3 COMPLEET VERZORGDE EVENEMENTEN, de passie die zij hebben voor hun vak is terug te zien in alles. Rode Loper - Afzetpaaltjes.
MEVR. V. JAP-A-JOE - UNIVÉ U wilt uw bedrijf presenteren, een personeelsfeest houden of uw naamsbekendheid vergroten. U wilt een bedrijfsopening, jubileum of een open dag om uw producten te presenteren. Wij kunnen de organisatie volledig uit handen nemen, zodat u en uw secretaresse bij de werkzaamheden van uw bedrijf kunnen blijven.
De juiste locatie, ambiance, entertainment, licht, geluid en catering. Wij leven ons in, in uw bedrijfsdoelstellingen en zoeken naar originele manieren om met uw doelgroep in contact te komen. Het enige dat u en uw gasten hoeven te doen op het evenement is genieten! Uw bedrijf openen op een wijze die niemand meer vergeet? omgeving middels; partytenten, licht en geluid, Bij de start van een nieuw bedrijf, na een verbouwing/uitbreiding of betrekken van een nieuw pand, garderobes.
U wilt uw naamsbekendheid vergroten en een open dag organiseren voor bijvoorbeeld; relaties, personeel, familie, klanten en leveranciers. Afzetpaaltjes huren. Tijdens deze open dag laat u graag een goede indruk achter en zal alles tot in detail georganiseerd moeten zijn. Van A tot Z, u wilt immers zelf de handen vrij hebben om uw onderneming en/ of producten te laten zien.
Wij zijn u van dienst met het opzetten van een goede organisatie, de ontvangst, pakkende concepten, en een vlekkeloos verloop tijdens deze open dag. 4 PERSONEELSFEEST Een personeelsfeest is een ideale manier om uw werknemers te danken voor hun inzet en om elkaar in een andere sfeer te ontmoeten. zorgt voor personeelsfeesten op maat, passend bij uw onderneming en wensen.
Het organiseren van een personeelsfeest is een leuke maar soms moeilijke opgave, iedereen heeft andere gedachten over uw personeelsfeest. De één wil een feest met entertainment, de ander met avontuur en nog een ander ziet graag een themafeest. is gespecialiseerd in het organiseren van orginele, verantwoorde en onvergetelijke personeelsfeesten. Ons jubileumfeest is erg goed bevallen.
HS Events denkt bij het organiseren van een receptie graag met u mee, levert ideeën en adviseert. verzorgt uw receptie tot in detail: hierbij zijn de mogelijkheden oneindig. Wij staan u van dienst met het opzetten van een goede organisatie, de ontvangst, pakkende concepten en een vlekkeloos verloop tijdens de receptie.
Dit moet gevierd worden! Met uw gasten, familie en/of zakenrelaties. Wij helpen u bij het organiseren van het bedrijfsjubileum. Alles wordt naar uw wens samengesteld zodat u zelf kan genieten van uw evenement. Het jubileum kunt u vieren in de vorm van een borrel, feestmiddag/avond of een bedrijfsuitje. zal met een creatief idee komen waardoor u, uw collega s, familie en zakenrelaties uw bedrijfsjubileum niet snel zullen vergeten.
Er is tot in detail nagedacht over uw nieuwe product, productlijn of dienst. Het nieuwe product of de dienst verdient dan ook een waardige introductie en een goede productpresentatie! Binnenkort een congres of symposium organiseren maar graag alle zorgen die daarbij komen kijken uitbesteden? Dat kan! staat ook voor deze gelegenheden volledig voor uw klaar - Rode Loper Huren - Partytentverhuur.
Latest Posts
Gouden Feest Schoenen
Cathy Prive Ontvangst
Prive Ontvangst Eersel